lördag 13 april 2013

ettusenåttahundrafem

Ikväll var det PROM! Det var faktiskt bättre än jag väntat, och även fast min dejt är lite blyg och nog inte alls tyckte det var så roligt hoppas jag han kommer titta tillbaka på detta i framtiden och vara glad över att han i alla fall gick. Jag håller på att importera de bilderna jag fick med min kamera, en av tjejerna hade en fotograf där så förhoppningsvis får jag alla dem bilderna snart. Här är i alla fall tre av bilderna fotografen la upp, och två bilder Cody, min dejts, mamma la upp!

Lindsay, någon annan, Brittney, Kailyn, jag, Mary och Rachel med våra dejters jackor
Lindsay och Andy, ett annat par, Brittney och Justin, jag och Cody, Kailyn och Bryce, Rachel och RJ och så Mary och EJ.

So last night we had our senior prom. It was a lot more fun than I thought it would be and even though my date Cody didn't love it I hope he'll look back at this in ten years and be glad he went. These are pictures a photographer took of us, and then the last two is from Codys mom when we were trying to get his flower on his jacket, and at Medicine Park where we took pictures. More to come!

4 kommentarer:

  1. ah alskar din klanning!! du ar sa vacker!! hoppas det va toppen! jag har prom i kvall! whaa hihi ingen date dock! Kraam

    SvaraRadera
  2. så himla fin Moa!!! Drömde att du skulle gå på min prom också hehhehe (har stalkat dina facebookfoton)

    SvaraRadera