fredag 5 april 2013

ettusensjuhundranittiosju

Här kommer lite fler bilder från min instagram det här året. Del ett hittar ni här. Och min instagram är prickigkatt


Vi gjorde tröjor, jag Brittney och Amanda och min fick ha ett Sweden-tryck på. Så folk skulle veta vart jag kommer ifrån. Och så hade jag 90-talsbollar på huvudet som folk skrattade åt. Andy målade mina tånaglar en kväll och vi hade fotbollsträningar.

Skor och strumpor blev leriga och det kändes rätt bra för då syntes det att man tog i. Jag fånade mig på skoltoaletten, prövade mittbena och fick F i engelska för jag missade att göra en power point och då tog hon tydligen bort betyg på tillhörande uppsats.

Lindsay, Taylor, Andy och jag åkte till The Parallell Forest, jag skypade med Gabriel och åt kanelbulle till frukost. Det var konstigt.

Vi hade match och det var kallt, tittade på foton Kathy och jag tog i en fotoautomat, Dwain och jag lurade Kathy att han inte hade hämtat mig så hon skickade ett ärligt sms om att de hade glömt mig. Och så åt vi Ben & Jerry's.

Så bestämde jag mig för att nu fick det bli lugg, visserligen har jag tröttnat nu. Kathy skrev fin lapp och mamma skickade bebisbilder på mig till en Graduation-grej i kyrkan.

Part two of my instagram pictures so far this year. You can find my instagram here, and the first part here.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar