torsdag 16 maj 2013

ettusenåttahundratjugoåtta

Man märker verkligen att dagarna är räknade när man får omplanera saker hit och dit. Idag var det kyrkan som gällde, Brittney och jag sjöng tillsammans för sista gången :( Åkte med Kody till Starbucks efter och så gjorde han en videoblogg av mig (fick vara framför kameran den här gången) om mitt år här. Ska bli roligt att se resultatet. Imorgon ska vi ha en "photoshoot". På fredag har vi ingen skola, då ska jag på äventyr med Kathy och Tammie. Lördag ska jag bli fin i håret och åka på äventyr med Brittney, söndag är det graduation saker i kyrkan som gäller, måndag ska jag laga svenska köttbullar och på onsdag kommer mamma och pappa. Herregud. Det är så fruktansvärt konstigt att längta så jättemycket efter att få åka hem till det "normala" men samtidigt inte vilja åka härifrån. Hjärnan funkar liksom inte riktigt och ba "vad ska jag tänka?!". Njuter av det sista. puss

förresten läs om agnes utbytesäventyr också! hon är jättekreativ.

counting the days until i'm going home. Have to reschedule things because there are so few days left. Made a videoblog with Kody today, hopefully y'all can see it in a few weeks. Lots of stuff coming up from now on.

1 kommentar:

  1. men Moa sötis <3 <3 <3 Och du anar inte hur galet skönt det är att ha någon som känner nästan exakt likadant med hemåkande och allt. Njut så himla mycket du kan, ser fram emot att träffa dig i Sverige igen!!

    SvaraRadera