fredag 10 maj 2013

ettusenåttahundratjugofyra

Ikväll har jag haft min första gråtattack för att jag insett att jag åker hem om tre veckor. Har spenderat eftermiddagen och kvällen med att rensa ut allt jag samlat på mig, rensat igenom kläder för att se vad jag inte behöver ta med hem (det blev en hel resväska som jag inte behöver ta med mig, men har fortfarande saker som kräver en till väska!!!). Jag och taylor smsade om att jag ska åka hem och så frågade han "are you okay?" och då började jag böla och satte mig i garderoben. Lite ironiskt hur jag för tio månader sen började gråta och satte mig i garderoben för att jag bott här i typ tre dagar och mamma och pappa ringde och jag längtade hem sen så himla mycket och nu sitter jag tio månader senare och bölar i garderoben för att jag åker hem om tre veckor. Lyssnar på emomusik och packar vidare.

Crying cause I'm realizing I'm leaving in three weeks. It's funny how I, ten months ago, cried in my closet because my parents called and I was so homesick, and now I cry in my closet cause I don't want to leave. I'm cleaning out my room, figuring out what to bring and what to leave here. 

4 kommentarer:

  1. hej! kanske vore bäst om du skickar brevet till min nya hemaddress i finland för jag åker hem imorgon :)

    SvaraRadera
  2. du är så stark så du klarar nog av denna flytten också. Längtar tills du kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh det värsta är att lämna Goa tider bakom sig. Men Sverige har sina fördelar oxå! Det blir skönt att se dig på svensk mark! //Sandy

    SvaraRadera
  4. detta fixar du och allting löser sig - alltid alltid alltid. Se så, upp och hoppa!

    SvaraRadera