onsdag 8 maj 2013

ettusenåttahundratjugotvå

Igår var Woody och Kathy här och åt tårta med oss. Det var Justin, som är Kathy och Dwains barnbarns födelsedag så vi firade lite. I höstas köpte Woody likadana hängslebyxor till mig så jag tyckte det passade att sätta på mig. Woody är nog en av mina favoritpersoner här. Och om exakt två veckor och en dag kommer mina föräldrar vara här och det är så jävla konstigt, hjärtskärande, roligt och spännande.

Woody and Kathy came over yesterday to celebrate Justin, my hostparents grandkid with som cake. Thought I'd put on my overalls since I got them from Woody last fall. He's probably one of my favorite people here. And in exactly two weeks my parents will be here and that's so freaking weird, sad, happy and awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar