lördag 25 maj 2013

ettusenåttahundratrettiotre

En fredagslista. 

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

En bild när du var 14.

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara
TRÖTT!

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Att jag om bara några dagar lämnar min nya familj och människor jag älskar.

Det absolut roligaste som hände förra året?
Hönö, gymnasiet, åka till USA.

Senaste tre sms:en.
-That is awesome!!! I hope y'all are having fun!!:)
- Men awwwwwwww han e ju varldens gulligaste.
- I noticed. I'll get it to you. No worries.

Aktuell obsession
musik: 
James Vincent McMorrow – If I Had a Boat åh va fin den är.
tv-serie: The walking dead.
mat: vill bara ha hederlig pasta sallad just nu om jag måste välja.

Drömkille/tjej:
Han som får mig att känna såhär.

Bild från det bästa himla festen i ditt liv.

Ett jobb du inte kan tänka dig:
Lärare. Kan inte lära folk saker över huvud taget.

En (1) sak du stör dig på hos andra
När de alltid tror de vet allt, även om saker de aldrig haft att göra med och bara pratar på om allt de vet om det fast de egentligen inte vet något. Och falskhet.

En (1) dålig sida hos dig själv
Dålig självdisciplin.

En maträtt du är sugen på just nu.
Inget. Är sugen på sömn. Klockan är snart tolv.

Din plan för helgen?
Imorgon ska jag åka till Wichita Falls med mor far och Taylors föräldrar och på söndag är det roligheter i kyrkan. Måndag är det california!

snodd från sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar