lördag 29 juni 2013

ettusenåttahundrafemtiofem

Nu kommer det lite mer USA-bilder! Torsdagen i San Francisco blev jag matförgiftad och kräktes hela morgonen, gick ut på stan i två timmar för att sen åka hem igen och krascha i hotellsängen. Men på fredagen mådde jag bättre så då fyllde vi våra redan fulla resväskor med ännu mer saker. Sen kom lördagen!

Dag 6 lördag
På lördagsmorgonen gick vi och hämtade vår hyrbil, packade ihop våra grejer och satte kurs mot kusten. Efter en kvart igenom stan kom man ut till det här! Jag som älskar havet trodde jag hade hamnat i himlen, att allt detta gömde sig en kvart från hotellet!!

Vi var redan då tvungna att pausa vår lilla roadtrip för att bara gå runt och titta.

Och så fortsatte vi! Vi åkte från San Francisco söderut och hamnade i Santa Cruz, tog en lunchpaus, kollade outlets och jag blev helt kär i den staden. Där. Vill. Jag. Bo. (och så tog jag nästan inte en enda bild!!?!?). Det kommer ett till inlägg inom kort med bilder från staterna. Sen är det slut. puss

2 kommentarer:

  1. så himla fin verkar den där resan!! vill väldigt gärna ses snart, om du är hemma någon gång i sommar :) :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa jag vill också! är ju mest på marstrand:( men vi hittar någon dag!

      Radera