söndag 7 juli 2013

ettusenåttahundrasextioett

På lördagen vaknade vi vid tio och kom ner till den här uppdukade frukosten. Men innan frukost gick vi för att hämta Agnes vid bussen och ett morgondopp!

 Gjorde svenska american pancakes till frukost med nutella, banan och jordgubbar. 

 Vid två gick jag till jobbet medan tjejerna gick och gjorde Marstrand. När jag kom hem runt halv nio tiden på kvällen var både morbror + fru + älsklingskusinen där också och det var grillat på G. Alltså drömmen. Oxfilé, potatis och bearnaisesås. Dog matdöden.

<3
Efter jättegod middag tog vi en till tur med båten och avslutade kvällen med morden i midsommer. Sen blev det söndag. 

Christine åkte hem vid tolv och då packade Agnes, Hanna och jag ihop varsin påse och åkte över till Marstrandsön igen. Köpte med lite juice och frukt och så gick vi i jakt på en bra klippa att lägga oss på.

Nu har jag åkt hem från landet också. Trodde inte jag bränt mig efter allt solande idag men ÅH VAD FEL JAG HADE. Är ledig en hel vecka nu också. Ska bli skönt! Blir allt från hönö, elsa fyller 18 och mycket spontanhäng hoppas jag. Är lycklig i hela kroppen efter den här helgen!!!!!! puss

1 kommentar:

  1. Men ååååååååååh Moa så himla fina bilder. bästa helgen!!

    SvaraRadera