onsdag 10 juli 2013

ettusenåttahundrasextiotvå

 I måndags satte jag mig på bussen in till Nils ericson terminalen och mötte upp Frida. Vi gick in till nordstan och jag gjorde ett till hål i örat innan vi satte oss och väntade på bussen ut till Hönö! Det var drömmen att komma ut dit.

Hängde vid stranden hela dagen tills det blev middagsdax.

Kollade solnedgången från vattentornet innan kvällsmötet.

Tvungen att instagramma också.

Vi träffade Gabriel som skaffat massa skägg! Han kommer upp på skäggtumblrn snart.

 Vi träffade Alex och Axel, Sally och hennes kompis efter kvällsmötet! 

Tack Chris för att jag fick sova hos dig<3

Dag två spenderade vi också på stranden, från halv tio till halv sex! Är helt dum i huvet och smörjde inte in mig förrän vid tre när jag gick och köpte solkräm, SÅKLART är jag helt superbränd nu. Gjorde ont att sova inatt. Gick och la mig halv elva i fleecebyxor, tjocktröja och strumpor, vaknade halv tre för att gå på toa, sen började allt snurra och det blev svart så då var jag tvungen att lägga mig på det kalla badrumsgolvet ett tag. Idag mår jag bättre och min älskade pappa är iväg och köper kylbalsam. OCH IDAG FYLLER ELSA 18! puss

förresten, gå in och kolla på agnes fina bilder från marstrand! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar