måndag 12 augusti 2013

ettusenåttahundrasjuttiofem

Nu är way out west över, tyvärr, men det har varit bra!!

Fick ju som vissa vet biljetten av min syster+hennes pojkvän+farmor+mor i 18-års present, mycket bra present alltså! 

Träffade Hanapee! Blev så starstruck????? Pinigt värre. Men kul också. Hon skrev på bloggen att kulast var att träffa oss läsare, klämmer in mig i den kategorin då alltså.

Kan skryta med att sångaren i Dungen (vet inte ens vilket band det är, pinigt) gick av scenen i lördags natt och gick rätt fram till mig och tog på mig! Skitcoolt. 

Nu längtar jag tills nästa år, hoppas att det kommer fler och bättre band, kände inte igen så många av de som var där i år, och segt nog missade jag Alicia Keys och Neil Young ställde in! Nästa år kör vi Julia!! Någon som vill hänga på och bilda WOW-gäng? Förresten får ni kolla Fridas blogg, hon har FINA bilder från way out west, inte som mina tråkiga mobilbilder. puss.

1 kommentar:

  1. Men hallåååå såååå sur att jag inte gick!!... Såg du Håkan?!?! //Sandy

    SvaraRadera