torsdag 8 augusti 2013

ettusenåttahundrasjuttiotre

För er som var för lata och tråkiga för att kolla på min och Julias asgrymma film i förra inlägget kommer här en liten bildsummering av vad jag gjort den senaste veckan.

 Förra torsdagen träffade jag min absoluta favoritperson i hela världen och gick på bio. Vi såg monsters university, skrattade högt och åt massa popcorn. Så himla mysigt, ska snart ha hem honom på filmkväll.

När jag lämnat Markus åkte jag hem, hämtade min väska och mötte Julia på stationen. Så åkte vi till Stockholm! 

Kom fram sent på kvällen men detta skulle ju vara en CARPA-helg så vi var tvungna att börja utforska! Hittade en pub och pratade tills klockan blev sent.

Så god frukost! Och den boken så-jävla-bra-vill-typ-läsa-den-hundra-gånger-om-och-gråta-lite-för-den-var-så-fantastisk.

Så gick vi på gröna lund, åkte till trädgårn men kom på att vi var för unga så hittade ett ställe på kungsholmen att hänga på, promenerade i stan, kollade pride-paraden, shoppade skor på grund av skoskav, gick i en second hand butik (fail, skulle minst vart tre) och bara hade det skitbra.

Delade på donuts på grönan!

Och så lagade julle värsta drömmiddagen, hon är så bra! Älskar henne bara för att hon lagar mat åt mig.  Så köpte jag ballerina kladdkaka att ha på tåget hem, så jäkla bra. Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar