söndag 8 september 2013

ettusenåttahundraåttiosju

Idag var jag på födelsedagskalas för Elsa som fyller arton om några dagar. Hon bjöd på supergod morots/linssoppa, kladdkaka och bra häng!

Elin gav en fin burk med chokladbollar och kolasnittar i. Av mig fick hon en bukett rosa rosor och daimchoklad.

Agnes var där!

Elsa<3

Slapp böter när jag åkte hem också, hade glömt fritidskortet och låtsades som att jag tagit fel och tagit skolkort istället, tack vare en bra och snäll biljettkontrollant kom jag undan med att skicka en sms-biljett. Tänkte plugga matte, sy mina byxor och träna när jag kom hem men hann med att sy byxorna innan jag hamnade i matkoma och nu ligger i sängen och ska kolla på weeds istället (som jag förövrigt blivit besatt av!!). Känner dock att det är okej för jag har bara en lektion imorgon och kommer komma hem innan jag ens börjat skolan så då har jag all tid i världen att plugga. (Förresten var elsa, imma, vanessa, bella och linnea hemma hos mig igår på middag och vi bokade köpenhamn-resa till 20-22 september, så taggad!!!). puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar