tisdag 24 september 2013

ettusenåttahundranittionio

Det har varit flera som har sagt att de inte kan kommentera min blogg, och så får det inte vara (***dying for attention over here***). Såhär ska ni alltså göra om ni inte har något konto!!

FÖRST trycker ni på kommentera-knappen längst ner på inlägget. Då kommer det se ut såhär.

SEDAN väljer ni hur ni vill kommentera. Om du inte har något av de sex första kontona kan ni välja antingen Namn/webbadress (bra om ni har en länk till er blogg som ni vill jag ska läsa). Eller så väljer ni anonym!

Om ni väljer anonym kan ni ju ändå skriva en liten ledtråd till vem ni är.

Kan passa på att svara på en fråga jag fick också.
"Åh vad kul att du jobbar på Bergs Konditori! Vill också jobba på Marstrand. Hur fick du jobb där och hade du någon tidigare erfarenhet? :) /Sanna"

Jag hade ingen som helst cafe-erfarenhet innan jag började på Bergs för två somrar sen, då var det tack vare kontakter som jag fick jobb där. Det var jättekul och som tur var tyckte dom om mig så jag fick komma tillbaka en till sommar. Googla runt lite efter mailadresser och maila till de olika butikerna och restaurangerna som finns där är mitt tips. Gå dit med CV så dom får ett ansikte på vem du är. 
Själv fick jag ett samtal idag om att jag fått jobb (!) på ett ställe, men introduktionen till det krockar lite med en annan sak som inte är helt bestämd så just nu går jag i väntans tider på ett svar om det går att lösa... (haha tråkigt inlägg, HERRÅ). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar