tisdag 5 november 2013

ettusenniohundratjugofyra

Jag är hemma igen. Efter ca 21 timmar på resande fot från Lawton-Dallas-London och till sist Sverige. Just nu känns det så himla tråkigt och jobbigt att vara hemma och jag kunde inte sluta gråta när vi sa hejdå eller när jag satt på första planet, när jag satt på flygplatsen och när jag satt på planet till london. Sen tog jag illamående-tabletter som gjorde en trött och somnade. NU är jag dock inte alls trött men har skola imorgon så på något sätt måste jag sova. Tog inte så mycket bilder alls, men några hamnade på instagram som ni får titta på nu!

Vinkade hejdå till mamma och var så himla glad över att få träffa bl.a. Tammie, Kathy och Aiden igen!

Taylor och jag var ute vid hans mormors gård två gånger och sköt - alltså må vara emot vapen osv men att skjuta är SÅ roligt!!! Hängde med hans kusin Hailey också.

Fick gosa med Aiden<3333

Pysslade halloween-kostym med Kathy, svårt projekt att få in i bilen! Och trodde verkligen jag skulle dö matdöden av den cheeseburgaren. MEN SÅ GOD.

Sista kvällen fick jag och Taylor gå på NBA-match, var sjukt roligt, älskar att titta på basket. Och så fick vi pussas hejdå och jag åka hem:(


(FÖRÖVRIGT HATAR JAG FORMATET PÅ MIN BLOGG VAD SKA JAG GÖRA)

1 kommentar: