söndag 10 november 2013

ettusenniohundratjugosju

Min helg har till typ 98% spenderats i sängen för att jag (antar jag) fortfarande är jetlaggad och hur trött som helst på dagarna men börjar bli pigg framåt 18-tiden. I fredags kväll var jag på filmkväll och kom hem vid halv tre pga jobbiga bussar som går sällan, var då inte alls trött och pratade i telefon med taylor till klockan 4. Sov såklart till 12 igår och gjorde ingenting!!!!!! Sov jättelänge idag också och har mest bara avverkat två säsonger av awkward den här helgen. Men man kanske behöver sånt här också. Ångrar dock att jag inte gick på on the flea-loppisen på svenska mänssan. HUR SOM HELST, kollade på Så mycket bättre nyss och dör vilken fin version Titiyo gjorde av Ken Rings låt; lyssna!


Imorgon ska jag prata med min studievägledare och förhoppningsvis lösa lite saker med skolan, och så ska jag göra nästa vecka effektiv! Känner verkligen just nu att "mitt liv är SÅ. TRÅKIGT". måste göra något åt detta........... Än så länge är det ju fortfarande helg så ska fortsätta kolla på awkward. Herrå. Ge mig lite inspiration tack!

p.s säljer ett par dr martens!!!! snälla köp, dom är oanvända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar