torsdag 12 december 2013

ettusenniohundrafyrtiofem



Nu har jag gjort mitt sista prov för den här terminen, att det inte alls gick bra är en annan sak, nu är det nästan jullov! Imorgon ska jag vara på skolan klockan 06.00 för att öva lussespex, alltså måste jag åka hemifrån 05.22……….. Är så täppt och förkyld så struntade i zumban idag och ligger i min nya 120 säng och tar igen missade "Montazami med vänner"-avsnitt. Förresten är det ju min andra period av användandet av menskoppen - och det har gått SÅ BRA! Så nöjd och glad. Haha. Tips mot förkylning och täppt näsa????
puss

/Did my last test today, the fact that it didn't go well is another thing.. But this means it's almost christmas break! I have to be in school at 6am tomorrow to prepare for Lucia. Staying in my bed tonight to rest and get rid of my cold. And btw I love my menstrual cup, it's so great!

1 kommentar:

  1. 1.Älskar också min menskopp!!!!
    2. Tycker montazami med vänner är minst lika illa som att jag tittar på Paradise Hotel isf.
    3. Ät en vitlöksklyfta, drick en kopp med bara ljummet vatten ( kokat ) och lägg dig och sov.

    SvaraRadera