torsdag 19 december 2013

ettusenniohundrafyrtionio

Bra och dåligt: Torsdag


+  Dagen gick snabbt (trots att jag slutade nästan 18.00).
-  Inte hunnit träna på jättelänge (halvt inte prioriterat det heller).
+  Sista dagen i skolan imorgon!


-  Spenderat nästan alla mina pengar jag precis fick……………. (alltså blä ångest).
+  Snart kommer förhoppningsvis två fina klänningar från Monkis rea hem till mig + att jag hittade en halv nyårsoutfit på Beyond Retro idag.
-  Vill typ inte ha kvar det nu för att det var för dyrt..
+  Fick ett jättestort paket med hemmagjord puppy chow (amerikanskt godis - flingor blandade i smält choklad och jordnötssmör och sedan täckta i florsocker, dör sockerdöden).

 

/Good and bad stuff thursday:
+ The day went by pretty quick even though I didn't get out of school until 6pm.
- Haven't been at the gym in forever.
+ Last day of school tomorrow!
- Almost already spent all my money i just got…..
+ However soon two nice dresses will come to me in the mail + i found a new years eve outfit at beyond retro today.
- Kinda don't want to keep it cause it was too expensive.
+ Got a huge package from Donna in the States with puppy chow<3

2 kommentarer:

  1. det är sen dess den är min favoritlåt :)))))))))

    SvaraRadera
  2. Det sista citatet var megafint och hoppas att din sista skoldag var hur bra som helst.

    SvaraRadera