fredag 3 januari 2014

ettusenniohundrafemtionio

Så blev det ju ett nytt år - firades såhär:


Jag firade in med ett gäng kompisar och bekanta hemma hos mig min första och sista hemmafest för 2013, och första för 2014 lololol. Dans, drinkar, nedräknande, skratt, panik och jättebra människor var ett bra sätt att fira in det nya året på! Tog dock nästan inga bilder på systemkameran, men en del med en engångskamera! När jag framkallat dom ska ni få se. Nyårsnatten ledde i alla fall till några få timmar sömn, storstädning, superfrukost, två dagars soffhäng men vid 17-tiden igår drog jag mig ur det och gick med Elin på det nyöppnade nordic wellness och köpte gymkort. Nu ska jag banne mig satsa. (Hängde dock i soffan och åt choklad efteråt, men ändå). Hur var er nyår????? Nyårslöften???

/Celebrated new years eve with my first and last house party for 2013 and the first one for 2014. Dancing, drinking, countdown, laughter, panic and a hole bunch of awesome people was a great way to celebrate the new year! Barely used my camera, but used a disposable camera, when I get the pictures I'll show y'all. The new years eve night resulted in a whole lot of cleaning up to do, barely any sleep, super great breakfast with friends and then two days of hanging out in the couch. But made my way to the gym yesterday, then right back to the couch! How was your new years eve????


Vissa av bilderna är Fridas, klicka på dom för länk! /Some of the pictures are taken by Frida, click to get to her blog.

1 kommentar: