lördag 4 januari 2014

ettusenniohundrasextio


Jullov är inte bra för mig just nu, är så otroligt rastlös och vet inte vad jag ska ta mig till!!! Någon som har kul idéer? Eller vill göra något?? Visserligen är det bara två och en halv dag kvar nu. Varje dag detta nya år har jag spenderat soffliggandes, kollat på netflix med undantag för att gå till gymmet två av dagarna. Är. Så. Uttråkad. Får kanske ta en CV-runda.. eller plugga. Kul! Ni kan i alla fall kolla på den här youtubefilmen med två små barn som dansar helt galet bra. Herrå.

/I've been so restless and bored this christmas break. Don't know what to do!! But only two days left until school starts again.. Watch this video i posted, it's pretty awesome. Bye.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig!!! Är så rastlös att jag inte vet vad jag ska ta mig till

    SvaraRadera