lördag 11 januari 2014

ettusenniohundrasextionio

Eftersom jag inte gick till jazzhusets twin peaks-kväll igår så orkade jag inte stanna hemma där jag legat rastlös tre dagar i rad så packade ihop en påse och följde med pappa ut till marstrand istället. Vaknade till detta!!! Bestämde också att Frida och jag ska bo där hela nästa vecka. Kommer bli extremt tidiga mornar, MEN kommer också bli mysiga kvällar med gemensamma middagar, bo hemifrån-känsla och havet nära<3

 NJÖT SÅ MYCKET AV DETTA<3

Men njöt inte såå länge för vid två träffade jag Agnes inne i stan och vi gick på "Vi är romer" på stadsmuseet, jättebra utställning och varför vet en så lite om romers historia?? Jätteintressant. (förresten fanns inte ens ordet romer i min dators ordlista nu. Hm..)

Gick genom trädgårdsföreningen innan vi sa hejdå också. Om någon vill gå på besök i palmhuset med mig någon dag får en gärna säga till! Vill jättegärna.

Nu ligger jag på samma gamla plats hemma igen och ska kolla gossip girl. Imorgon börjar pluggandet. Herrå.

/Spent last night at our summer house at Marstrand with my dad. Went in to the city today to meet Agnes and we went to see the "We are Roma" show which was great. Took a walk in the city after and then went home. Next week Frida and I'll be staying at our summer house by ourselves. It'll be early mornings to get to school, but i'm still excited. See ya.

2 kommentarer:

  1. <3 jag vill till palmhuset med dig

    SvaraRadera
  2. hallåååå fina bilder!! och jag vill också med till palmhuset <3

    SvaraRadera