onsdag 8 januari 2014

ettusenniohundrasextiosex

Tanke du oftast tänker:
"Jag måste/borde ju verkligen göra det här…"

Så ser ditt skrivbord ut just nu:
Det ser du fram emot:
Fridas födelsedagsfest nästa vecka, ny säsong av Orange is the new black, köpa ny kalender, börja boxning igen, få ge blod, bli frisk nu, sommarlov osv.

3 saker som bara måste hända innan du dör:
- Måste göra en ordentligt bra gärning för någon som verkligen förändrar något. Sånt här låter ju klyschigt men ahh måste hända.
- Föda barn är också något jag vill ska hända.
- Måste åka till Thailand eller något liknande ställe. Eller ne måste inte men VILL så gärna. En vit strand och ljummet vatten och kokosnötter och sånt där mmmm.

Ord/Mening du använder ofta:
"Lol", "Du kan va", "haha".

Den mest använda appen i din mobil:
Just nu är det korsord som jag blev tipsad om att ladda ner, så himla roligt!!! Annars facebook….. och tumblr.

Ett citat som passar dig:
Håller fast vid "ett stökigt yttre tyder på ett städat inre och vice versa" lite till i alla fall.
Då är du genuint glad:
När man får en kram av någon som är bra och som verkligen kan ge en bra kram.

Något du stör dig på:
Tanten som satt och suckade jättehögt på pendeln häromdagen när vi stod still i två timmar pga en brand. Kände bara "varför klaga när du inte kan påverka det?!??!". Hon ville att vi skulle bli hämtade med helikopter eller poliseskort……………. I mean come on lady.

Sak du är stolt över:
Feminism, kloka vänner, mig själv.

Sak du skäms en del över:
Att jag är så otroligt fruktansvärt dålig på att spara pengar. Och ibland feminism… Att SD har plats i riksdagen, att det är SÅ många som är rasister i Sverige osv.

Då mådde du senast riktigt gott:
Vet inte riktigt men här när jag var med Agnes var jag jätteglad!

Något du bör ta tag i:
Plocka i ordning i mitt rum (och hålla det i ordning), fixa jobb och spara pengar, läxor.

Längtar efter:
Värme och sol jättemycket faktiskt. Eller åka skidor i alperna. I alla fall inte att börja skolan igen.

Listan är såklart snodd av master hanapee.

/Still sick so stole a list from hanapee to fill out.

4 kommentarer:

  1. se across the universe<333333 hahah fullt förståeligt, man måste tänka på det hvitfeldskiga! Men serri de e förståeligt!!!!! Det blir helt enkelt östhjälpen på den! emma är mitt sista hopp

    SvaraRadera
  2. Åååh du har fått lol från mig hoppas jaag. Puss din blogg e alltid lika mys //agnesss

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhh haha ne sorry babe det var usa som fick mig att använda det! hatade det innan haha

      Radera
  3. /\
    |
    |
    //astronautagneslolz

    SvaraRadera