torsdag 16 januari 2014

ettusenniohundrasjuttiotre

Torsdagslistan

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beroende av:
Min dator, att ha något att göra, tv-serier, musik, bra kramar och att skratta haha mm klyschigt<3

Vem behöver du mest just nu:
Jag saknar Kathy och Tammie jättemycket idag. Men jag vet inte vem jag behöver mest just nu. Mig själv kanske. (Därav bara bilder på mig själv idag).

Vad tror folk om dig?
Jag tror… att folk tror… att jag är snäll? Tror att vissa människor tror att jag är jättedryg och konstig och inte nice att hänga med och så tror jag att (hoppas) att vissa andra tror helt tvärtom. Lolz. Men mina kompisar tror jag tycker jag är kul, glad, snäll, bra på att lyssna och finnas där. Och bra på att kramas.

Stämmer det?
Ja eller jag vet inte, kompisar kommentera då och säg om det stämmer!!

Vad får du oftast komplimanger för?
Hmmm… oftast vet jag inte men alltså har fått jättefina komplimanger om att jag är asbra kompis, att jag är fin, och kul och man blir glad av mig. Och att jag sjunger fint får jag höra ibland och det är alltid kul.
Brukar du skratta för dig själv?
Nej, eller jo när jag kollar på kul youtube-klipp och vines!

Nästa mål i ditt liv?
Skaffa jobb! Typ. Men nej ha ett kul 2014 och inte tänka så mycket "jag borde göra det här" utan antingen bara ta tag i mig själv och göra det eller inte alls.

Hur svarar du i mobilen?
Om det är en jag känner bra "Hej *personens namn*" eller "Halooo". Annars "Hej det är Moa.." 

Brukar du komma i tid?
Ja! Eller jag försöker alltid, HATAR att komma sent. Tycker det är respektlöst. 

När mår du bra?
När jag känner mig frisk och inte har huvudvärk. Men också när jag är med bra och kloka personer som får mig att känna mig bra och klok också. 

Hur känner du dig nu?
Slog i huvudet i taket på bussen när jag åkte hem från skolan så har haft ont i huvudet hela kvällen! Plus trötthet så tror jag ger upp efter den här listan och går och lägger mig. Men gjorde god carbonara, och dagen gick fort TROTS helt sjukt lång håltimma. 
- Fast nej nu börjar Fittstim på ettan måste se lite av det först.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, grått, vitt, mörkblått och mörkrött tror jag. Lite gult och annat färgglatt finns också faktiskt.

Favoritdryck på morgonen:
Apelsinjuice <3 Ibland äpplejuice.

Är du blyg?
Nej. Inte blyg men pratar t.ex. bara när jag känner för det. Och om jag känner att jag har något att säga till den/de personerna osv. Tycker det är jobbigt att vara i sammanhang där jag knappt känner någon, men det är ju inte samma sak som att vara blyg, och jag jobbar på att inte känna så.

Sysslar du med någon idrott?
Jag började ju i boxning i höstas, sen har jag inte haft tid att göra det sen innan jul och nu har jag varit sjuk så på onsdag blir första träningen för i år! Pepp!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Alltså nej…. jag tror inte att jag tror på det. Men intresse kan ju finnas innan första ögonkastet liksom, jag tror att kärlek är något som växer fram men det kommer inte på ett ögonkast.

/A thursday list of random things and about me, there's a translate-button at the bottom of this page if you want to read the questions in your language. Frida took some pictures of me today that I edited, I made pasta carbonara for us and now I'm watching a program about feminism! nighty<3

1 kommentar: