måndag 10 februari 2014

ettusenniohundraåttioåtta

Sportlovet har dragit igång, alla uppdaterar instagram och facebook med bilder på skidåkning :( Jag har i alla fall jobbat min första dag på McDonalds idag. Spännande - stressigt - kul. Ska jobba imorgon och onsdag också! Plz alla ha förståelse att jag är ny och inte kan göra allt i superfart. Dessutom heter jag Felicia - under utbildning den här veckan. Kanske får heta Moa i framtiden, hopefully. Nu ska jag fortsätta dricka mjölk, äta toffee och kolla på hart of dixie. Imorgon ska nog jag och julia till palmhuset, så kanske blir lite roligare bilder än mina webcams DOCK är dom ju bäst. herrå.

/The school break has started and everyone is posting pictures on facebook and instagram from their ski trips :( Well i've worked my first day at McDonald's today. It was exciting, stressful and fun. Working tomorrow and wednesday too. Plz everyone understand that I'm new and can't do everything as fast as I should lol. And also my name is Felicia - trainee this week. I might get my real name in the future, hopefully haha. Anyways, i'm gonna keep drinking milk, eating toffee and watch hart of dixie. Going to the palm tree house with Julia tomorrow so i might get some other pictures than from my webcam although they're the best. see ya.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar