söndag 2 februari 2014

ettusenniohundraåttiofyra

Söndag

Jag har bakat scones och gjort smoothie till frukost. 

Jag har tittat på Hart of Dixie och skrivit lite punkter till mitt tal om hiphop.

Jag har gått igenom hela försvarsmaktens sida om GMU (grundläggande militär utbildning) och läst deras tips om träning för att vara i form för utbildningen.

Jag har tackat nej till att gå på bio för att jag måste spara mina pengar.


Jag har fått hit Frida som satt och kollade på, och hjälpte lite, med att byta rum tillbaks till det första rummet jag hade i källaren. 
Är i en sån där mitt-process nu. Det går att leva men inga av rummen är klara nu. Så får det vara ett tag. Nu bor jag i alla fall större. Igen.

Jag har blivit irriterad (inte på dig frida, eller ja lite men älskar dig ju<3).

Jag har klickat upp facebook-fliken en miljon gånger och tryckt bort den direkt efter igen för att jag egentligen inte vill kolla något där men gör det utav vana.

Jag har inte gjort någonting bra och vettigt utav den här dagen.

/Made scones and smoothie for breakfast.
Watched hart of dixie and worked on my hiphop-speach.
Read about the military program.
Said no to a movie cause I need to save money.
Got Frida to come over and help me switch rooms.
Been annoyed.
Been on facebook a billion times even though i think it's so boring.
I haven't done anything good today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar