onsdag 5 februari 2014

ettusenniohundraåttiosex

Tog med min aussie-friend på boxning idag! Besviken på tightsen jag köpte IGÅR som bara gled ner idag. Oh well. Annars var passet jättegött och var nästan i eufori på bussen hem för att jag insåg att jag älskar att träna!!! Plus att imorgon har jag sovmorgon till klockan ett.

/Brought my aussie-friend to boxing tonight. Very disappointed at the gym tights I bought yesterday, they kept sliding down, probably a size too big. Anyways, boxing was great. I was so happy going home and realised I really love working out like this. AND tomorrow school doesn't start until 1pm.
Någon frågade när jag gjorde min näspiercing och den gjorde jag nånstans mitten-slutet av november! Det gjorde asont i ca en sekund sen var det över. Gör mer ont att ta hål i öronen tycker jag. Speciellt helix. *wOw tAlKinG LiKe a pRoFeSIonal*. Godnatt<3

/Someone asked when I pierced my nose and I did it in the middle of november or end of. It hurt like hell for about one second, then it was over. Hurts more to pierce your ears.. Especially if you do helix. Goodnight<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar