torsdag 13 februari 2014

ettusenniohundranittioett

Imorse sov jag mig igenom väckarklockan men hann vakna i tid för att åka skridskor med Annaliese! Har nog inte åkt skridskor sen sjuan eller åttan.

/Slept through my alarm this morning but woke up in time to go meet Annaliese and go ice skating! I don't think i've skated since 7th or 8th grade.
Insåg varför jag inte åkt skridskor på så länge! Har så breda fötter så får alltid kramp när jag har på mig skridskor. Tittade på när aussie åkte lite istället och sen gick vi och åta semla i Haga. Sen sa vi hejdå och nu har jag köpt biobiljetter till The Wolf of Wall street ikväll! Gillar förresten hur mina två senaste inlägg har att göra med semlor <3 Februari är ju trots allt semle-månad.

/I realized why i haven't skated for so long! My feet are so wide so they always cramp when I wear skates. Watched aussie skate for a while instead and then we went to go eat semlor in Haga instead. Went home after that and now I've booked tickets for The wolf of wall street tonight! I like how my two last posts has to do with semlor<3 February is however the "semla" month.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar