lördag 22 februari 2014

tvåtusenett

selfie saturday
Fyra lame selfies i ett provrum med min asdåliga mobilkamera från nyss idag. Såg i alla fall ut såhär då (så fort jag kom hem satte jag på mig mina fleece-hello kitty-pyajamsbyxor igen) med gul halsduk och Beas jacka! Den är perf. Plus snortajta jeans från cheap monday som är för långa såklart. Åkte och sh0ppade med mamma för att köpa almanacka till morfar. Fick med två koftor och en blus, det va kul. Och en bok av Kristian Gidlund!!! Har så mycket böcker bredvid sängen nu som jag ska läsa - förlåt typ elin för att jag fortfarande inte lämnat tillbaka dina böcker men ska strax börja läsa dom!!! Ska plugga nu herrå.

/Four lame selfies in a fitting room with my really sucky cellphone camera. Looked like this with Beas awesome jacket and my yellow scarf and suuuuper tight jeans from cheap monday. We went to by a calendar for grandpa and went to hm too. Got three tops with me home and a book by Kristian Gidlund. I have soo many books to read now. Sorry guys if I've borrowed a book and not returned it but i'm about to read it! Gotta study now see ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar