onsdag 26 februari 2014

tvåtusensex


Igår vaknade jag och var bombsäker på att det var fredag, men så var det bara tisdag. I morse vaknade jag och trodde jag skulle vara jättepigg pga sovmorgon och gick och la mig "tidigt" igår.. Men icke. Och så vaknade jag med ont i halsen - dåligt när ungefär hela min onsdag mest består av att sjunga. Den här veckan är en längta-till-fredag-varje-dag-vecka. 
Orkar ingenting med skolan, vill inte bli sjuk, är trött. Kunde verkligen inte koncentrera mig på att plugga idag heller så jag spelade t.o.m guitar hero själv förut för att jag inte ville plugga....................... Får göra det på håltimmen imorgon istället. 
Om 25 min är det avsnittet av Jills Veranda där Kristian Gidlund är med! 1. Ni som inte sett det programmet har missat något för det är jättebra. 2. Nashville ser skitmysigt ut. 3. Amerikanska södern=mitt andra hem<3 4. Och nu är det ju Gidlund som är med också (visste inte vem det var innan han dog sadly (lyssnade på hans band ovetandes om att han var med) men läste hans blogg efter och snart ska jag läsa hans bok). Mmm så kolla ikväll. Ska dricka te och titta på tv:n för en gångs skull och inte på datorn efteråt. puss herrå  (OKEJ PS jag som ca aldrig gråter grät till kvällens program!!!! så fint.)


/Woke up yesterday and was so sure it was friday, but it was only tuesday. This morning I woke up and thought i'd have so much energy but i had NONE. And my throat's been sore all day, which such's cause pretty much all my classes today was singing :( This week is totally a longing-for-friday-everyday-week.
I'm too tired to do anything that has to do with school, and I don't want to be sick now.. stupid flu season. I even played guitar hero by myself today just to avoid studying. I'll do it tomorrow (yea procrastination).
In 25 minutes it's a new episode of Jills verandra (a swedish show) with Kristian Gidlund. For y'all who haven't seen it you should. It's so good. And Nashville looks like an amazing place. It's in the southern America = my second home<3 Didn't know who Kristian Gidlund was until he died.. But then I read his blog and i'm about to read his book (and i listened to his band when I was a kid even though I didn't know he was in it). So excited to see the show tonight. 
I'm gonna drink tea and watch it on the tv tonight instead of on the computer as I usually do. see ya. (OKEJ PS I almost never cry but I cried to the show tonight. it was so amazing)

2 kommentarer:

  1. BAAAAABE VI FÅR HA PLUGGHÄNG FÖR DÅ PLUGGAR MAN ALLDELES LAGOM <3 och ha det fint nu

    SvaraRadera
  2. Åh du måste läsa boken! Så fin! //Sandy

    SvaraRadera