torsdag 27 februari 2014

tvåtusensju


Torsdag och jag lyssnade precis på detta. Hade så himla lång dag i skolan från 8-16 med för lite fokusering och för mycket håltimma. Men det gick ändå bra. Träffade Agnes igen på Condeco och spenderade ännu mer pengar på fika fastän jag knappt har något kvar av studiebidraget nu (fast värt att man får en kopp te för 32 kronor och får gratis påfyllning). Åt snabbnudlar till middag och blev som tur var uppringd av Bella för en kvällspromenad, annars hade jag bara legat i sängen den timmen. Nu ska jag stänga datorn och läsa min bok!! Den är så himla spännande. Vad ska ni göra i helgen?? Tipsa om nåt kul.

/Thursday and I just listened to this. I've had the longest day in school from 8-4 with too little concentration. Met Agnes at Condeco again after school and spent even more money on tea even though I barely have any left.. (but it was worth it, a cup of tea for 32 kronor with free refill). Had raman noodles for dinner and thankfully Bella called and asked if I wanted to take a power walk, good thing cause if not I would've stayed in bed all night. Anyways, going to bed now to read my book. It's so exciting! What are you guys doing this weekend? Tell me something fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar