måndag 24 februari 2014

tvåtusentre

Lördag: Fick lite extra cash på kontot i lördags så tog med mig Julia in till stan så mötte vi Gabriel och gick till Queen's head för häng. Det var mysigt, vi smakade olika ölsorter och pratade om bra, dåliga, roliga och tråkiga saker som hänt och händer just nu. Sånt är skönt. När det började fyllas på med folk tog vi bussen hem till mig, bäddade ut bäddsoffan och kollade på The Escape from Alcatraz som my god var en jättebra film.

Söndag: Jag somnade nog inte förrän vid fyra men sex timmar senare vaknade vi igen och så lagade Julia pannkakor till oss. Jättelyxigt.

Bra och knäpp kompis<3

Julia klagade på att vi inte har en enda riktig stekpanna hemma men lyckades ändå steka jättegoda pannkakor på våra odugliga. Sen åkte Gabriel hem och då kopplade vi in guitar hero och spelade mario kart. Gjorde varma mackor till lunch och kollade på A cinderella story i pyjamas. När julia åkte hem försökte jag mig på att plugga men det gick ej så gick min söndagspromenad istället. BRA helg ändå.

/Got some extra money saturday so I took Julia with me to meet up with Gabriel in town. We went to Queen's head for beers but when it started to get crowded we went to my place instead. Watched The Escape from Alcatraz and didn't go to sleep until 4am. Six hours later Julia made us delicious pancakes even though she complained about us not having any real frying pans in our home. Gabriel went home and we played guitar hero and mario kart instead. Had warm sandwiches for lunch and watched A cinderella story in our pi's (at least me). When Julia went home I tried studying but it didm't go too well so I went out for my sunday walk instead. Turned out to be a pretty good weekend.

1 kommentar: