måndag 10 mars 2014

tvåtusenfemton

Imorse när jag vaknade orkade jag inte alls gå upp så jag bestämde mig för att stanna hemma från mina två lektioner. Har ju faktiskt varit i skolan hela förra veckan och inte haft helg. Var verkligen slutkörd i huvet idag för jag kunde varken skriva klart min krönika eller göra något mattetal. Men förra veckan var kul i alla fall och här är bilder från igår när vi hade vår tredje och sista föreställning.
Sally.

Amorina.

Gabriel kom och kollade.

Theo, Oskar, Gabriel och Pascal.

Sofia och Agnes.

Och så en bild på Alma, Oskar, Gabriel, Pascal och mig. 

/Skipped school today cause I was just too tired. My head's been in another place too cause I couldn't finish any homework either. I've just done nothing today. Anyways here's pictures from our last show yesterday!

1 kommentar: