onsdag 12 mars 2014

tvåtusensjutton

Idag var det ju skol-dm i curling! Jag fick ledigt från skolan för att försöka vinna en pokal åt Hvitfeldtska men lyckades väl inte riktigt komma så långt. Vi vann dock flera matcher och kom trea*!!! Mycket bättre än vad jag väntade mig med tanke på att jag inte trodde vi skulle vinna en enda match. Curling är svårt och verkligen mycket roligare än vad jag trodde. Frida ramlade och sparkade iväg en av våra stenar, alltså! Jag dog. Av skratt. OCH jag var bättre än vad jag trodde? Siktade in den rätt i boet en gång till och med. Någon som är sugen på att tävla med mig nästa år????!

/So today was school district championship in curling! Tried winning but didn't make it that far. However we won several games and got third place! Didn't think we'd win one game at all. Curling is hard but way more fun than i thought it would be. Frida fell and kicked away one of our stones. I died laughing. AND i was way better than I thought i'd be! Thought I'd fall as soon as i got on the ice but not once did i fall. Even got the stone right in the middle. Is someone interested in playing with me for the school next year????!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar