tisdag 4 mars 2014

tvåtusentio

Jag hade inte tänkt att baka semlor idag egentligen men när jag fick sluta skolan efter bara tre timmar frågade jag ändå Bella om hon ville komma fyra hus ner och baka några stycken med mig! Det är ju ändå själva bakandet som är det roliga.

/It's the official semle day in sweden today, even though I wasn't planning on making any I got an impulse and asked Bella if she wanted to, since I only had school for three hours today.
Mellan allt jäsande vilade vi i soffan, lyssnade på låtarna jag ska sjunga i helgen (denna är så grym!!!) och kollade på greys anatomy.

/While we waited for the buns to rise we rested in the couch, listened to the songs I'm singing this weekend (this one is so awesome!!!) and watched greys anatomy.
Och så var dom klara! Var proppmätt efter en halv men mmmmm väldigt gott.

/When they were done! I was so full after one half, but mmm they're so good.
Blev att ta mer bilder på dom än att äta. 

/Took more pictures than ate buns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar