torsdag 20 mars 2014

tvåtusentjugoett

Tog bilderna med min aaasdåliga mobilkamera. Får damp. Brukar be folk ta kort på det jag vill ha bild på och sen skicka till mig för den är så kass. men den funkar att ringa och smsa på och det är ju det viktigaste!! Älskar hur jag prioriterar att först göra efterrätt till min tjejmiddag jag ska ha här imorgon och nu blogga före att plugga vilket jag verkligen behöver. Herregud vem är jag ens.  Kommer ha så mycket prov och grejer kommande tiden orkar inte! Bra att så himla många bra grejer kommer hända samtidigt. Typ middagen imorgon, Lindas fest på lördag, jobb på Bergs konditori på söndag (och inte mcdonalds, praise the lord) och så snart påsklov!! 
Lyssnar jättemycket på Oh land nu förresten. Så himla jättebra. herrå.

/Took the pictures with my suuuper crappy phone camera. Gah I hate it. I usually ask people to take pictures for me and send to me cause my camera is so bad. At least I can text and call on it! That's the important thing. I love how I prioritize to first make dessert for tomorrows dinner and now blogging before studying, which I really have to do!! Gosh who am I. I'm about to have so many tests and stuff the upcoming weeks. Good thing that there's a lot of fun stuff that's happening too. Like my dinner tomorrow with some awesome girls, Linda's party saturday and that I'm working sunday at the coffee shop (where I usually work in the summers, thank god it's not mcdonalds). And we have our easter break soon!
Listening a lot to Oh Land right now by the way. So so good. see ya.

1 kommentar:

  1. tycker att det låter som en bra procrastination faktiskt <3 <3 <3

    SvaraRadera