torsdag 27 mars 2014

tvåtusentjugofyra


Fick tillbaka min kamera idag. Hade håltimma från halv tio och satte mig på espresso house för att plugga naturkunskap. Amanda och Frida kom och sällskapade och förhörde mig, och så pratade vi student och tittade på den söta killen som jobbar där. Insåg också varför jag inte kunde sluta äta igår!! Fröken mens var det dags för, fucking mensen från helvetet kändes det som. Fast är så ovan med mensvärk, egentligen var det inte så farligt. Har också bokat hostel i Amsterdam nu!!!!!! Så övertaggad jag vet inte vad. Vi kommer ha tre heldagar med shopping, klubb, sightseeing och sånt där mmm pepp. Nä men nu måste jag ta tag i mig själv, har naturkunskapsprov imorgon ju!

/Got my camera back today. Had a free period between 9.30 and 12 so I went to a coffee shop and studied for a test I have tomorrow. Amanda and Frida joined me and helped me study, also talked about graduation and peeked at the cute boy working there. Also realized why I couldn't stop eating yesterday, got my period today haha. Felt like the period from hell, but I'm not used to cramps that's why. Anyways, we booked our hostel in Amsterdam today!!!!! Oh my god I'm so freaking excited!!!!! We have three full days of sightseeing, shopping, clubbing and alla that. So so so excited. gahhh but I have a test tomorrow! Gotta go.

1 kommentar:

  1. amsterdam kommer bli så najs!!!!! kaigrwiqydh7ytgeilosauyfgoSUYUFDUAJFGSIGHYZSUGAYUEDGIEF

    SvaraRadera