söndag 6 april 2014

tvåtusentrettioett

I födelsedagspresent till Julia gav Frida och jag henne en pizza-date. Den tog vi fredags på da matteo! Geez vad deras pizzor är goda, helt perfekt kombination av allt.
Ni vet den där känslan när man under en dag kan känna hur man sakta börjar bli sjuk? Kände så igår när vi gjorde högskoleprovet. Märkte liksom hur jag mådde sämre i varje paus. Frida sa att det skulle vara över idag men det är inte över alls utan värre och så ska vi ha två konserter med skolan.... Kommer inte gå så bra. Får väl i alla fall åka dit och hoppas på att jag kan få bli hemskickad.
Har så mycket att plugga just nu och tror att detta kan vara min kropps sätt att säga att jag är stressad. Blä. Högskoleprovet igår gick i alla fall inte asdåligt. Herrå.

/Frida and I gave Julia a pizza date for her birthday so Friday after school we went to Da Matteo for their delicious pizza. It's the perfect combination of everything.
You know that feeling when you slowly can feel you're getting sicker? I felt that all day yesterday and today I feel lik crap. And we have two concerts with the school today.... Not good. Hopefully I'll be sent home. I think this is the way my body is telling me I'm stressed. Yea like i didnt know that already..
Anyways I did a 'university test' all day yesterday and at least I didn't get everything wrong on it. See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar