måndag 12 maj 2014

tvåtusenfyrtionio

Måndag

Satt på Stadsbiblioteket med Christine efter nationella proven i engelska idag, tog igen, drack kaffe, pluggade naturkunskap och umgicks<333 Saknat henne. Åkte på rep med min supergrymma rapgrupp efter och det var SÅ peppande. Vi satt och gav var och en komplimanger och jag började nästan gråta för att människor som jag inte känner så bra sa så fina saker till mig. Är så pepp på vad den här gruppen kan göra. På söndag är det Picknick med F! i kungsparken i Göteborg och då ska min grupp GeniusRAP spela! Jag kan tyvärr inte vara med men kom igen, åk dit för en nice picknick med Gudrun Schyman och peppa mina kompisar. puss.

/Sat at the library with Christine after school today, catched up, drank coffee, studied for my science test and just hung out <333 I've missed her. Went to rehearsal with my awesome rap group after and it was SO awesome. We sat and gave each other compliments and I almost started crying because people I've just gotten to know sat there and said so nice and awesome stuff about me. I'm so excited to see what this group will do. Sunday there's a picnic in Gothenburg with F! and my group is performing! I can't be there sadly but please come on guys, go there for an awesome picnic and support my friends. It's one of our first gigs so we need support. Gudrun Schyman will be there too! See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar