måndag 2 juni 2014

tvåtusenfemtioåtta

Sista dagen i Amsterdam tog jag Hanna under armen och gick under Rijksmuseet!

Kom ut till detta! Alla byggnader i Amsterdam är to die for.

Det var jättevårigt med körsbärsträd och strålande sol.

Vi köpte picknick och mötte upp ett gäng som varit på lunchkonsert och letade efter bra picknick-plats...

...Hittade asmysig park fylld med folk och gahhh mmm att ligga där var bästa stunden på hela resan, no kidding.

Hanna

Hildababe

Tror att det var efter parkhänget jag gick och tatuerade mig, sen satte Hanna, Sally och jag oss vid kanalen. Jag skrev vykort till mina amerikanare och så väntade vi ut tiden innan vi skulle träffa resten av Hvitfeldtskagänget för gemensam middag.

Efter middag med allihopa avlägsnade sig alla åt olika håll. Gick med bl.a. dessa och köpte våfflor med nutella på och satt vid kanalen igen.

Oskar och Elin gullisar.

Elsa

Elin, Edvin, Linda och Love

Vid tio-nånting möttes alla utanför rijksmuseet igen, redo för hemfärd.


Sov nästan hela vägen hem fastän det inte alls kändes så, men himla bra att åka hem sent på kvällen och komma tillbaka till Göteborg. Lite avis på alla som varit i Prag nu, kolla här liksom! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar