söndag 15 juni 2014

tvåtusensextioett


Hej hej hej jag bor på "landet" och jobbar nästan varje dag. Min dator har dött men tror det är min laddare som gått sönder så kan hursom inte ladda den, passar på nu när pappa är här. Men SKÖNT att inte sitta med datorn ändå. Idag jobbade 7-14:30 och sen kom Julia som sov över här sen igår med Axel och Alex och så la vi oss och solade+badade+gosade med världens finaste 10-veckorsvalp. Vill ha en sån. Nu jobbar jag till tisdag eftermiddag och har sen två dagar ledigt, ska bli soligt så planerar riktigt mycket sol och bad-häng. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa<33 herrå

/Living in our summer house now and working almost every day. Worked from 7-2:30pm today and met Julia after who spent the night. She was hanging out with Axel and Alex so when I was done at work we went to sit in the sun and swim a little. Met this adorable puppy!! I want one. Working for two days now then I have two days off, it's gonna be great. See ya<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar