måndag 16 juni 2014

tvåtusensextiotvå

Min dator funkar igen! Laddaren har gått sönder men har fått låna en så nu är den igång. Vi har ju jättedåligt internet i vårt sommarhus vilket är jättejätteskönt. Kollar på film på tv:n och läser massa istället. Eftersom jag knappt bloggar längre känns det som kan tänkte jag att jag slänger in massor av bilder.
För två veckor sen var det studenter hela tiden. 4e juni tog Hvitfeldtska och eftersom jag går estet var vi tvåor med och sjöng på avslutningen. Alla mina gamla klasskompisar var så himla glada och peppiga!

Hann gå på tre studenter den dagen trots att jag hade velat hinna på minst sju. Synd att mottagningarna börjar så sent!!! Men kul var det. Här var jag och kramade och grattade Gabriel! Sen körde min mor ut mig och Agnes till Hanna där vi hann vara hela femton minuter innan vi sprang till pendeln med trasiga skor. 

Sist gick jag på Fridas och träffade Emil och Agnes! Efter Fridas mottagning gick jag hem och bytte till ett par hela skor, mötte upp Frida på bussen och åkte in till studentfesten som för min del var en av de roligaste kvällarna!!!

Dagen efter tog denna pärlan studenten: Christine<3 Vi letade efter hennes skylt länge och såg inte nåt av utspringen pga alla paraplyer. Sen fann vi henne och titta va fin hon är/var!!!!

Åkte till en av mina äldsta barndomsvänners mottagning, sen en av mina näst äldsta barndomsvänner och till sist Christines men tog inte en enda bild. Kul att se alla så glada! Nu ska jag leta grekland-resor. puss.

/My computer is working again, my charger is broken though so getting a new one. Anyways, since I haven't been blogging a lot lately I'll post a bunch of pictures from all the graduations two weeks ago! June 4th my school graduated, which means all my old class mates. They were SO happy! Went to three grad parties and then the big graduation party for all students at a night club in Gothenburg. The day after I went to see Christines graduation and two other friends. Wish I'd had more time so I could go congratulate everyone on their big day. But I had a great time and I think they did too!

1 kommentar:

  1. Plz. Ta bort första bilden på mig jag ser ut som en gosig detklump

    SvaraRadera