måndag 27 februari 2012

ettusentvåhundrasjutton

musik: The Kooks – Junk of the Heart (Happy)
Tumblr_lzz460sng21r0i9t4o1_500_large
Idag blev jag glad för:

- min franskalektion var inställd idag och är på onsdag, hurrey!
- jag fick tillbaka en franskauppsats som jag trodde skulle gå sådär med tanke på att google translate var mitt verktyg men jag fick A, och varför jag skriver det här är för att jag aldrig i hela mitt liv förväntade mig något över ett E, så en liten klapp på axeln.
- jag fick bästa kramen av hanna.
- det var god mat i bamba.
- jag gjorde nytt pass, visserligen blev det inte så bra, men hundra gånger bättre än förra passet.
- jag träffade anders jacobsson på passcentralen och han lånade en penna av mig.
- jag drack en chailatte.
och ikväll ska jag vara duktig och skriva cv, plugga lite och göra en annan sak.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar