måndag 29 april 2013

ettusenåttahundrasjutton

För ungefär en vecka sen fick jag paket på posten och order av mamma att inte öppna förräns min födelsedag. Så igår när jag vaknade var det det första jag gjorde och i det låg bland annat det här halsbandet. Tack<3
Taylor, Brittney och Justin kom hem till mig vid tio och så åkte vi till Moore!
Älskar den gamla stilen.
Min bästa amerikan<3
Vi tänkte att när vi ändå var i Moore kunde vi åka till Oklahoma City och där stötte vi på de här skäggiga killarna inne på Pacsun. Frågade såklart om jag fick fota och av en annan kille som jobbade där fick jag en high five för att det var min födelsedag. 
Köpte de här snygga solglasögonen också! Till mig själv alltså, inte Taylor.
Och så hade vår granne Kathy bakat en jättegod tårta som såg ut som en mustach. Och köpt en bunt mustach-grejer! Himla bra födelsedag.

/ Some pictures from yesterday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar