tisdag 28 juni 2011

etthundratrettionio

Ni är inte så många som har kikat in här idag, men jag förstår er andra.. Är väl säkert på WTAI och kollar in alla  apfeta band som jag inombords gråter för att jag missat... Eller steker i solen.. Men jag tänkte ändå att ni ville se tre bilder från dagen.

My job is very exciting.. Very. (Taken with instagram)
Det här är vad jag har sysslat med i cirka åtta timmar (med pauser för att spela spel, shh). Jag har ont i handen nu. Apont. Härligt med cirka åtta timmar till imorgon. Ser ni mitt rivsår på handen också? Det går vilt till här nere i källaren på jobbet ska ni veta. Och om ni inte ser vad det är på bilden så är det en mjukisoverall som inte har något stopp på dragkedjorna så jag sitter och rycker bort en grej och sätter dit en annan. Roligt värre.

Tiiiiiired! (Taken with instagram)
Här uttrycker jag min glädje till jobbet. Så kul är det alltså.

I wanna go to “Peace & Love” or “Where the action” is :( (Taken with instagram)
Här är även den uråldriga radion som finns där i källaren också, köpt någon gång på 80-talet tror jag. Kanalerna jag får in är p4, bandit rock och nrj. Jag tål inte de två sista så efter mina timmar med den här radion nu vet jag alla nyheter, har fått höra om ett smultronställe där bockstensmannen brukade hänga, en liten berättelse om ett gammalt mord på familjen Von Sydow och nästan hela fotbollsmatchen (sverige-något på c, har glömt bort nu..) jag stängde av och gick hem när sverige la ett mål, vilka vann?
Men visst verkar jag ha riktigt roligt på mitt jobb? (Thank god att det är sista dagen imorgon, förhoppningsvis...).
kramisbananis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar