onsdag 31 augusti 2011

trehundrafemtiofem

Tumblr_lpasitozwa1qzcwzbo1_500_large

Hello mates. Jag är nyss hemkommen från tandläkaren, dem sa att det inte var mycket kvar nu! Det var väl säkert en lögn och jag kommer få ha kvar min tandställning minst ett år till. Jag sitter i mitt kök och dricker juice, den börjar sakta men säkert minska, fast det är ju bara av det vi har i kylen här uppe. Sen har vi ju ungefär åtta flaskor i källaren.. Nåväl.. idag hade vi stavningstest i svenskan. Jag stavade fel på noggrant. Skrev nogrannt. Attans. Men det finns värre saker här i livet. Om circus 20 minuter + lite till ska jag ta min lilla dator (nej, inte den som är på lagning, hoppas jag får den idag!) och bege mig mot staden. Ska träffa Emelie, kolla lite i butiker och kolla på biljetter till en konsert i stockholm i november, hohoh so excited!
Dricker nu upp mitt juiceglas och vinkar adjö till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar