fredag 4 november 2011

sexhundrasextiosju

Tumblr_lsv9fvygtj1r3cfogo1_500_large
click on image for source

Sitter på stadsbiblioteket och väntar på Bella. Hon kommer om en timme. Har en krönika att skriva (känner mig som typ egoina eller hannapee, dom brukar väl skriva krönikor och så skriver dom i sina bloggar att dom måste skriva dom?) och borde börja på min samhällsredovisning. Fortsätter lyssna på bon ivers låt jag bloggade om förut och önskar att höstlovet var en vecka till. Hade planerat att städa mitt rum och syrummet den här vecka, att plugga så jag inte skulle behöva hetsplugga nästa vecka och göra massa andra saker som jag inte gjort. Men nej för nu ska höstlovet snart vara slut. ughh orkar inte. Fast skolan är rolig, fast när den börjar igen kommer jag ha massa att plugga. Fun life! Har bara 50 minuter kvar på datorn nu innan jag måste ladda. Nu blev det plötsligt 43 minuter... Borde man gå till en apple-butik och fråga varför den ändrar sig själv hela tiden?? Knäppt.
PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar