söndag 1 januari 2012

ettusen

2012-nye-header_large
81454852_80804017_4283427_1oi_large
Tumblr_lv0ubb2y8a1qgfzbwo1_500_large
N4ef71eba9479a_large
click on image for source


JISSES! Ettusen inlägg på 7 månader. Dör lite. Eller ne. Alltså nästa år kommer bli så sjukt! Andra terminen av ettan med finaste klassen (och paralellklasserna). Konfirmation av nya konfirmander, kanske någon resa (man kan ju alltid verkligen hoppas, vi har pratat om en i alla fall) den bästa sommaren någonsin (hoppas jag) med förhoppningsvis hultsfredsfestivalen, hönökonferensen och sommarjobb, och sen.. det coolaste jag någonsin har gjort antagligen: flyttar själv till usa. helt själv. Så freaking galet. Utan min käre mor och far, utan syster och utan mina älskade vänner. Kommer inte känna en enda själ. Men det kommer bli så grymt, hoppas jag. 2012 kommer bli bäst! Om jorden inte går under då.. hoppas jag verkligen inte. Måste också säga att 2011 har varit riktigt himla fint.

PUSS OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar