tisdag 31 januari 2012

ettusenetthundratrettiotvå

Mitt liv är inte så roligt just nu. Eller jo det är det, skoja bara. Det är ganska skönt. Spenderar mindre tid vid datorn (åh, nu kommer ni säkert alla lämna mig) och mer tid med plugg och kompisar. Kameran får stanna hemma hela tiden men mobilen får vara med. Idag har jag:

My friend’s tattoo, i want one like this!! (Taken with instagram)
Varit avundsjuk på min classmate ludvig som har gjort finaste tatueringen. jag tänker att jag ska (i smyg? mina föräldrar tillåter ju inte detta och jag hoppas verkligen inte att dom ser det här, eller att min syster (om hon ser det) skvallrar..). Vill göra en på handleden hur som helst, så himla fint!

HAPPY BIRTHDAY BLEEKER!!!!!!! (Taken with instagram)
Har jag varit sjukt trött men träffat Bleeker som fyller år idag! GRATTIS FINA!

Balpsalm är bäst! (Taken with instagram)
Och sagt hejdå till två helt fantastiska körledare som ska ut på nya äventyr och glädja andra än lilla kören. Men vi har fått två nya ledare och dom verkar helbra! Matilda på bilden sa en sån fin sak om oss "ni är som glitter bland folket, speciella". Det var så himla fint.

Och det var min dag, nu ska jag tvätta bort allt kladd i ansiktet som gör mina ögon irriterade (har jag märkt på senaste.. (eller jag kanske behöver mina glasögon?) (älskar paranteser i paranteser också)) och sedan ska jag se på film och inte plugga.
PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar