måndag 19 mars 2012

ettusentvåhundrasjuttioett

Försökte blogga från mobilen förut, men det gick inte. Så vi tar en catch up på vad jag har gjort idag.


i skolan var det ensembleuppspel, himla roligt. speciellt när det kom band som de här ovan! kolla in basisten bara!

Taken with instagram
Edvin 17 år!!��✨ (Taken with instagram)
Edvin fyllde år och firades med tomtebloss och en rejäl muffins!

Titanic i ghettot  (Taken with instagram)
Elin och Elsa lekte titanic

Taken with instagram
Jag sjukanmälde mig från franskan och följde med christine till le pain francaise och köpte en fika som icke var värd pengarna.

lycka när Bella skriver att hon kan laga pannkakor (Taken with instagram)
Bella lagar pannkakor åt mig, yeyyy (Taken with instagram)
Sen mutade Bella med pannkakor så att jag skulle följa med på treornas klasskonsert, sagt och gjort. Gick det med alldeles för många pannkakor i magen. Nu ska jag sova.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar