fredag 6 april 2012

ettusentrehundranitton

idag var det torsdag, braiga torsdagen. peppade titanic nästan hela dagen och hade en himla fin kväll och nu är det lov och imorgon ska jag sova länge. och för er som varken sett eller inte sett titanic, se den på bio för guds skull. så himla bäst.

frida med sin bästaste pepp-min
gosiga maria
försök till pepp-min
reaktionerna efter gjorde att vi var de sista som lämnade salongen
kände mig mest såhär medan emelie och michelle grät på min vänstra sida och frida och maria skrattgrät på min högra
gosunge, grät halva filmen
michelle fällde också en tår
det bästa! frida och jag tog kort i en fotoautomat (så värt pengarna!!!)
insåg att mina strumpbyxor var alldeles för håliga och önskar mig nya i födelsedagspresent (vet inte hur jag tänker.. ska jag leva i mina typ tre par byxor i 21 dagar?).

ja det var min fina skärtorsdag, hoppas eran var bra. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar