söndag 22 april 2012

ettusentrehundrasextiofyra

Idag hände det två knasiga grejer:
1. När jag var i kyrkan, efter gudstjänsten, så kom henke fram till mig, kollade lite konstigt och så sa han "..vad har du på dig?" med ett snett leende. "ehhh...?!?!??!" var ungefär hur jag reagerad. Så nu måste jag fråga er modemedvetna bloggerskor: Var detta en sån himla konstig outfit??! Vadlång klänning med en hoodtröja över. ÄR DET SÅ KONSTIGT!?
2. Det andra knasiga var att nån gång på eftermiddagen så hade vi precis ätit och emil skulle gå, så kom han tillbaka med en stor låda chokladbollar som låg i "FRITT FRAM"-kylen så vi smällde i oss halva lådan glatt. Sen kommer det en dam och blir redigt arg på oss och halvskriker att det var hennes som skulle vara till barndopet. Alltså.. det gjorde ont i kroppen när hon skällde! Men vi förklarade att dom faktiskt stod i fritt fram-kylen och det inte ens var vi som hämtat dom och vi trodde att dom var kvar efter kyrkfikat eftersom vi hade haft chokladbollar då. Som tur är löste det sig lite men sånt där känns ju aldrig riktigt bra, hatar att få skäll.
Nu blir det att dammsuga upp de äckliga dammråttorna som samlat sig kring mitt golv och lite matteplugg.
puss

1 kommentar:

  1. orkar inte att du också har skaffat grå text nu. ser ju inte vad det stååår

    SvaraRadera